Helpdesk jednoduchý jako e-mail

Mnoho firem a institucí řeší efektivní správu úkolů a požadavků – ať už zákaznických nebo vnitrofiremních. Klíčový důraz je kladen na snadné zadání požadavku, rychlé a jednoduché zjištění aktuálního stavu a dohledání historie.  

Miliardy lidí na světě používají denně e-mail. Ovládací prvky poštovního klienta zná široká veřejnost. Proto byl právě e-mail inspirací pro tvorbu nového rozhraní systému TaskPool 4. Práce s požadavky probíhá v systému, který na první pohled evokuje poštovního klienta.

To, co dělá helpdeskový systém TaskPool 4 unikátní, jsou skvělé funkce helpdesku a jednoduchost používání e-mailu. TaskPool nabízí oddělené zákaznické prostředí, které lze kompletně přizpůsobit požadavkům klienta. Ve výčtu funkcí nechybí SLA, dynamická pole, vlastní filtry, záznamy času, reporty … atd.

Výstižně na novou verzi reagoval dlouholetý uživatel:

Dobrý den pane Nováku,
dovolte, abych vyjádřil velkou spokojenost s novou verzí Vašeho TaskPoolu. Přitažlivé a funkční moderní rozhraní, logické uspořádání, dobře se s ním pracuje, za mě oba palce nahoru.
Přeji další úspěchy a zdravím!
V úctě
Ing. Karel Janeček, MBA, MSc.
YAMACO Software s.r.o.

Helpdesk TaskPool vyvíjí firma ComArr se sídlem v Pardubicích. Spolehnout se tak můžete na přímou podporu výrobce. Více informací lze najít na www.taskpool.cz