Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím

Helpdesk řeší komunikaci

27. 05 2015 | Máte problémy při komunikaci se zákazníkem? Stěžuje si zákazník, že nemá přehled o svých požadavcích? Sami nevíte, kolik požadavků právě vyřizujete? Pak zřejmě nepoužíváte helpdesk.  

Helpdesk je centrální systém pro jednoduché zadání požadavku a jeho efektivní vyřízení. Měl by splňovat následující parametry:  
 
- webová dostupnost (jak pro zadavatele, tak pro řešitele, nic není třeba na klientských zařízeních instalovat)
- přijímá požadavky 24/7 a adekvátně na ně reaguje
- dynamická pole (sledování hodnot, které potřebuje řešitel pro rychlé vyřešení problému, např.: sériové číslo)
- reporty pro vedení  
 
Existují i pokročilejší systémy, které nabízejí funkce navíc. Například helpdesk TaskPool nabízí vyspělou formu práce s požadavky a přináší tyto nadstandardní funkce:  
 
- oddělené prostředí pro zadavatele a řešitele (zadavatel požaduje intuitivnost zadání, řešitel pokročilé hledání a efektivní práci s požadavky)
- SLA priority (sleduje na minuty čas převzetí, změny a vyřešení požadavku v pracovní dny, např.: od 8:00 do 17:00)
- kompletní dokumentace bez možnosti výmazu historie
- záznam času, vyúčtování, plánování v kalendáři apod.  
 
TaskPool je skvělý prostředek pro dokumentaci při auditu ISO 20000. Systém lze pořídit jako službu nebo koupit licenci na server zákazníka. Více informací včetně ceníku najdete na www.taskpool.cz

Diskuse

 
.

Speciály

Naše magazíny

Novinky ze světa bydlení, aut, techniky ...

Modelky Fashion Models , více na www.fashion-models.cz