Helpdesk řeší komunikaci

Máte problémy při komunikaci se zákazníkem? Stěžuje si zákazník, že nemá přehled o svých požadavcích? Sami nevíte, kolik požadavků právě vyřizujete? Pak zřejmě nepoužíváte helpdesk.  

Helpdesk je centrální systém pro jednoduché zadání požadavku a jeho efektivní vyřízení. Měl by splňovat následující parametry:  
 
- webová dostupnost (jak pro zadavatele, tak pro řešitele, nic není třeba na klientských zařízeních instalovat)
- přijímá požadavky 24/7 a adekvátně na ně reaguje
- dynamická pole (sledování hodnot, které potřebuje řešitel pro rychlé vyřešení problému, např.: sériové číslo)
- reporty pro vedení  
 
Existují i pokročilejší systémy, které nabízejí funkce navíc. Například helpdesk TaskPool nabízí vyspělou formu práce s požadavky a přináší tyto nadstandardní funkce:  
 
- oddělené prostředí pro zadavatele a řešitele (zadavatel požaduje intuitivnost zadání, řešitel pokročilé hledání a efektivní práci s požadavky)
- SLA priority (sleduje na minuty čas převzetí, změny a vyřešení požadavku v pracovní dny, např.: od 8:00 do 17:00)
- kompletní dokumentace bez možnosti výmazu historie
- záznam času, vyúčtování, plánování v kalendáři apod.  
 
TaskPool je skvělý prostředek pro dokumentaci při auditu ISO 20000. Systém lze pořídit jako službu nebo koupit licenci na server zákazníka. Více informací včetně ceníku najdete na www.taskpool.cz