Nový web MYJÓMI zjednodušil komunikaci se zákazníky

Přehlednější obsah či uživatelské prostředí, ale například i více možností oslovení firmy ze strany nových zákazníků nabízí nový web MYJÓMI družstva invalidů. Zájemci ho najdou na stejné adrese, jíž je www.myjomi.cz. Firmu s pobočkami v devíti městech republiky od letošního roku znají už i pražští zákazníci, a to zejména prostřednictvím služeb ruční automyčky ve Vinohradské ulici. Vzhledem k tomu, že MYJÓMI coby sociální podnik zaměstnává kolem 95 procent zdravotně hendikepovaných osob, může svým zákazníkům nabídnout služby formou náhradního plnění, což současně patří i k jeho největším bonusům. Nový web si klade za cíl, aby nejenom na první pohled upoutal pozornost nových zákazníků, ale také zjednodušil první komunikaci mezi jimi a družstvem. Tak, aby zájemcům bylo hned jasné, ze sociální podnik jim může v režimu náhradního plnění nabídnout nejenom služby myčky, ale třeba i montážní, balicí, kompletační či kontrolní práce včetně výroby originálních produktů v šicích nebo pletací dílně. 

‚Víme, co děláte‘

„Na první dobrou člověk hned pozná, kdo vlastně jsme a co děláme. Na novém webu je jasně vysvětleno, co je náhradní plnění a jak toto můžeme firmám pomoci vyřešit,“ vyjádřil se obchodní zástupce MYJÓMI družstva invalidů Lukáš Lata. Na nových webových stránkách je i speciální formulář, kde je možné nastínit zájem o konkrétní produkt nebo službu, nicméně vyplnit jej není podmínkou. I nadále se je možné obracet na obchodní zástupce a případně si domluvit schůzku. „Když někdo volá, tak už to není ‚Dobrý den, koukal jsem na váš web, ale nevím, co děláte‘, protože nové webové stránky jsou opravdu velký posun,“ uvedl obchodní zástupce. 

Na přípravě a rovněž i úpravě a „překlopení“ obsahu původních webových stránek se podílela agentura Contexto. Nový web, který byl spuštěn v červenci, spravují zaměstnanci družstva, přičemž ti se společně s agenturou, která vytvořila nový vzhled webové prezentace, podíleli i na úpravách původního obsahu. Na stránkách přibyly například i reference zákazníků, o tom, jak jsou spokojeni se službami či produkty družstva, ale také více přehledných informací týkajících se firmy včetně fotodokumentace z jednotlivých provozů a podobně.